Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Saturday

semua dalam satu cerita

Riena Haiqal | 7:48 pm |

Assalamualaikum


Sebelum aku mula, korang semua kena tarik nafas dalam-dalam sebab macam yang aku kata kali ni semua dalam satu cerita. Aku buat satu entry jer untuk semua kejadian yang aku nak cerita ni.. faham ke idak ni? Sebab aku kan sekarang madam yang sangat-sangat femalas. Terima jew la dengan redha yewwwww..

Aku sekarang pantang tengok chocolate sebab aku rasa macam nak makan chocolate jew.. Mengidam chocolate pulak. Hari-hari nak mengunyah chocolate jew keja aku.

Percayewww tak sekarang ni aku menaip-naip ni pun sambil makan benda manis ni. Aduhai..Tak leh blah ar.

Cerita yang ni pulak memang dah hampir-hampir aku tak ingat nak cerita sebab terlalu sibuk dengan itu ini. #yelahtu#... 
Minggu lepas aku baru balik dari Kampung mak aku. Tiga hari juga lah aku dan Haiqal tidur sana. Memang best la kan dapat jumpa sanak saudara apa lagi sekarang ni musim kawen mawen. 
sampai jew kat rumah, Mr. Papa hulur kat aku sampul surat ni. Teruja sekejap sebab aku macam dah tahu dari sapa. hikhikhik.. 


Jutaan terima kasih buat Mama Qhayra yang jelita sebab sudi hadiahkan aku keychain yang super duper comel dan cantik ni.. Aku suka sangat. Tapak kaki comel gitu.. (^_^)

Dengan ucapan semoga persahabatan yang terjalin ni akan kekal buat selama-lamanya biarpun tak pernah bersua muka. Terima kasih sekali lagi.. 


Tengok muka budak hencem kat bawah ni. Panjang dah rambut dia. Dah boleh ikat dah rambut dia ni. Nasib baik lelaki.
Dia dengan kain buchuk dia sambil tengok upin ipin. Khusyuk sangat la tu konon... Susah nak panggil gi makan. Dah macam bos kecik dah dibuatnya.
Tengok jari-jari dia tu.. Tak kew korang geram tengok? aku hari-hari naik geram tengok jari-jari ni... gemuk-gemuk..

Dan hari ni, penyelesaian pada rambut panjang budak hencem ni.. Kitorang turun gi bandar dan.....

Gunting rambut diaaaaaaa...  Sian.. Kuat tangisannya bila mesin cukur tu dah singgah kat kepala.. hahahahahahaha.. Nenek babah yang pegang dia.. tangan dia langsung tak nak lepaskan tangan aku.Aku kena ada kat depan mata budak hencem ni kalau tak memang takkan dapat la gunting rambut dia ni.
Menitis-nitis air mata dia, tapi kalau tak di paksa memang takkan tergunting la kan.

Semua tengah pegang kepala dan badan dia la ni.. Bila dah siap eratnya dia peluk aku.. hahahahahhaha...


Sekian.. Baiiii..

11 comments:

  1. Napatak share gambar anak tu bila dah selesai gunting rambut...

    ReplyDelete
  2. comey..tp cian pla tgk dia ngnis huhu

    ReplyDelete
  3. Tu kira dh besar nangis jgak gunting rambut ye..hakim ni kecik lg mmg la nangis bkn main lg klu gunting rambut..

    ReplyDelete
  4. Hihi ..dear pun suke makan coklat ..sama la umi ..kalau tak, tak le kena minum air gula hahaha

    uuuu baby kalau nak kena gunting mesti nangis ... sebab die takut dengan bunyi tu kot dear ..tapi walau bagaimana pun haiqal memang tiutttttttttttt

    ReplyDelete
  5. cik rose paling suka coklat diary milk tue sedap...

    ReplyDelete
  6. amboii gunting rambut pon takut yer..hehe kalau maknya gunting memang habis la..hee

    ReplyDelete
  7. hehehe...boleh geng ngan Yayan...menangis tull jugak time digunting rambutnya...hehehe

    ReplyDelete
  8. Jemput join

    http://atiqahadzlin.blogspot.com/2012/12/segmen-pencarian-bloglist-januari-by.html

    ReplyDelete
  9. cian haiqal kena paksa..tpi klu xpaksa,habisla kembali ke zaman rockers simpan rmbt panjang~

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa