Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

Sembang kosong sekosong kosong minda ku sekarang.. :))

Riena Haiqal | 12:06 pm |
berapa banyak kosong daaaaa... ntah apa kat minda aku sekarang ni sehingga aku sanggup untuk mengatakan bahawa minda ku sekarang kosong.. 
So sekarang aku nak cerita-cerita kosong jer dengan korang... baik korang duk diam2 dan baca cerita aku ni...
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
<>
Sebenarnya aku tak tahu nak cerita apa sebab macam yang aku kata tadi la, minda aku tengah kosong (EMPTY).. 
Sorry ar sebab buang masa korang baca ntah apa2 ntah...







No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa