Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

mak ai... mana pegi nya email aku yang lain.. :(

Riena Haiqal | 10:46 am |

Assalamualaikum

Aku kecewa ar sebab pagi ni sekali aku buka email aku (khas dari company), wah abiz semua ilang ntah kemana.. hanya tinggal email yang aku receive semalam jer... banyak nye email yang penting yang belum aku update lagi.. mamposs ar kalau macam ni...


Tinggal 14 item jer kat dalam inbox aku.. mana yang lain.. arggghhhh... 
Minta nyawa, minta nyawa.. nak nangis rasanya dah ilang semua ni.. :(

Nak nangis macam ni ar kalau gitu... rasanya bos rasa kesian ker atau rasa nak tendang yer? huhuhuhuhuhuhu


Thank You


No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa