Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

pusing² satu bandar, tetap gak tak jumpa benda penting ni...

Riena Haiqal | 4:44 pm |

Assalamualaikum

Huh, penat gak ar jalan² pusing satu bandar tapi tak juga jumpa benda ni.. basah jer seluruh badan (termasuk armpit I ok)..tak senonoh langsung ar aku ni.. sori ar korang sebab ada perkataan yang agak tak menyenangkan kat situ...  tapi itulah kenyataan nya utk menunjukkan bahawa diriku betul² dah penat..
Korang nak tahu apa yang aku cari tapi tak jumpa lagi tu.. asyik tak jumpa saja.. lepas tu mesti nak minta tolong kat orang lagi.. huh.. slacker betul ar kau Riena.. Sempoi ar korang jangan ar marah²...
Ni hah.. bedak Pixy ni... Aku tersangat² nak gak benda ni...huaaaaaaaaaaa
tapi aku still tak jumpa tadi.. Ada gak jual kat satu kedai tu, tapi dia cuma ada Yellow Beige yang sangat² gelap dan tak sesuai ar.. aku nak Natural white la.. Sedih lagi ar kalau macam ni... Tudung dah jumpa dah dan dah rembat dah sehelai dua, tapi yang ni lagi nak cari tapi tak jumpa..
Mana nak cari benda penting ni... kalau tak der ni aku tak nak ar keluar rumah.. huahuahua.. geli aku dengan ayat aku sendiri tu... 



Thank You For Reading

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa