Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Saturday

thanx to Mr. Hubby.. :)

Riena Haiqal | 10:30 am |

Assalamualaikum

Muslimin muslimah... puan² dan tuan² sekalian yang saya hormati... wah ala² berpidato gitu...jangan nak gedix Riena...aku tampar kang senget kepala.. 
*
*
Last week I already got IPAD APPLE.. wah...best sangat²... Itulah aku bersemangat giler ni.
Sebijik la case dia macam ni 
Thanx to **GOOGLE Searh**...

Thanx to Google Search
(Nanti kalau ada masa baru aku snap rupa sebenar ipad aku k..)

Tapi kalau korang nak tahu an masa mula² pakai ritu, Seyes aku kata yang aku tak pandai nak pakai la benda ni.. Aku rasa macam nak nangis woooooo... Apsal aku rasa macam aku dah ketinggalan zaman sangat ni.. Simcard dia pun nak kena potong jadi kecik ker?!!! I hate when I do not know nothing about this Ipad..Tapi dalam fikiran aku kata, tak per ar lama² pandai gak tu...
Thanx to Mr. Hubby coz buy this for me..Love u setengah mati.. waka waka..
Yang aku tambah suka lagi bila beg case dia warna merah tu tokkk.. I like it aha aha, I like it...
Korang jangan jeles tau..
**
Dan akhirnya atas usaha dan banyak bertanya pada mereka² yang pakar tentang IPAD Apple ni, aku berjaya gak ar download movie dan mp3 serta game² dari I-Tunes kat komputer aku yang tengah connect with my IPAD.. Syukur Alhamdulillah... Berusaha gigih betul aku taw tokkk...
Sekarang aku dah pandai dah (taklah terror sangat) nak download apa2 jer ker Ipad aku...


Thank You

4 comments:

  1. cik yuyun :: pinjam ar... tapi jangan lama2 eh... kita pun nak pakai gak.. :))

    ReplyDelete
  2. babe,

    I have created a group called "Apple Bites", dlm group tu kitaorang share all about apple's stuffs. Share info, experiences, tips and all.

    Feel free to join k.
    https://www.facebook.com/groups/202236923151268/

    xo,
    viv

    ReplyDelete
  3. ....and by the way, the red hot chilli padi punya case is so damn beautiful!!! I love red! Shaaantek babe.

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa