Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Thursday

Makan Lagi.. | Mood Kenyang

Riena Haiqal | 3:54 pm |
Assalamualaikum

Pagi tadi sebelum g keja macam biasa minta Mr. Papa singgah beli makanan.. Kali ni saya ubah citarasa. Takkan hari² nak melantak nasi lemak jer an.. Nak tukar selera pulak la kali ni...
Saya beli Gado-Gado. Nampak macam sedap kan?

Dengan perasaan lapar, dengan gelojohnya saya makan la an...

dan nak tahu....

Memang terbaik dari ladang... Sedap oooo... Kuah dia memang sedap... memang tak sia² ar saya ubah selera saya hari ini...



No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa