Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Saturday

selamat hari sabtu.. | Mood kerja

Riena Haiqal | 1:20 pm |
Assalamualaikum

Selamat berhari sabtu dan bakal berhujung minggu utk korang semua..
Kira nak sembunyi di sebalik gelas tu tapi sedar diri sikit muka tu dah besar patpersegi.


5 comments:

  1. hari sabtu pun kerja eh....

    ReplyDelete
  2. ZYASH :: ye. kalau kat Labuan ni, utk swasta memang keja pada hari sabtu.. tapi half day jer.. :(

    ReplyDelete
  3. wah nampak sedap air tu.. air apa? malu bersembunyi belakang air hehehe

    ReplyDelete
  4. eVa :: hikhikhik.. air milo jer tu.. buatan sendiri.. :))

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa