Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Saturday

Virus kemalasan

Riena Haiqal | 9:24 am |
Assalamualaikum

Hari ni baru start masuk keja balik after bercuti selama 4 hari... <Tambah cuti satu hari lagi>
Mata ni macam tak nak terbuka jer akibat virus kemalasan telah menguasai diri.. Very very malas kebaboooom betul la.. 


Thank You For Reading

6 comments:

  1. hiks hiks gugirl must be very hardworking!! :'D

    ReplyDelete
  2. nice...
    gambar tak nampak macam malas pun..

    ReplyDelete
  3. Fid"s : memang la gambar ni tak nunjukkan langsung tentang kemalasan yang telah melanda diri saya.. kalau saya letak, sememangnya korang takut tengok.. dah namanya malas... huhuhuhuh

    ReplyDelete
  4. Hi riena, bw here.. suka makan cheesy wedges x? lau suka boleh order chessy ngan saya .. murah dan senang disediakan ..

    http://lovecintanana.blogspot.com/p/order-cheesy.html

    ReplyDelete
  5. psstt...zie smlm kemalasan. satu kerja tak jln. haha

    ReplyDelete
  6. Zie :: susah kalau dah virus "Bermalasan" melanda diri kan..semua keja tak jalan... nak dpaksa pun tak dapat...

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa