Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Saturday

cara Baby Haiqal bawa bola.. | Cerita saya

Riena Haiqal | 9:13 am |
Assalamualaikum

Pepagi ni rasanya saya nak kongsi dengan korang semua cara Baby Haiqal bawa bola.. hikhikhik..
Bila saya tengok balik, mau nyer tergelak sambil terguling² saya kat sini. 
Tapi maaf bebanyak² sebab video ni tak terang.. Almaklumlah saya guna handphone tak berapa canggih   sangat. Nak guna Ipad, Mr. papa dah booking awal² sebab dia tengah main game. Kang kalau tetiba haku rampas, mau terkejut beruk lebih kejam dari beruk gamaknya.


Semalam tak berapa nak terlayan sangat Baby Haiqal sebab ntah kenapa badan saya habis timbul bintik² merah dan gatal sangat. Mengakibatkan saya menggaru² seluruh badan mengalahkan beruk. Kalau korang pernah tengok beruk menggaru, boleh korang bayangkan macamana saya menggaru badan saya pulak.. Mak ai, teruk gatalnya. <kenapa lah beruk yang tak bersalah menjadi bahan perumpamaan saya>
Sampaikan saya tak dapat nak tidur lena sebab rasa gatal kat seluruh badan..


Bintik² gatal yang bermaharajalela kat lengan dan tangan saya. Belum lagi kat badan dan kaki, paha muka saya. Nasib baik pagi² ni bengkak² dan bintik merah tu dah hilang kat muka saya. Kalau tak alamatnya tak datang keja la saya sebab takut nanti orang tersalah pandang samada ini betul² saya atau makhluk lain yang datang office ni. Mau satu office berlari lintang pukang sratusdopluh meter sejam. 

Dah boleh senyum pagi² ni. 

2 comments:

  1. wah pandainya haiqal main ngan bola...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi : Haiqal memang suka main bola... sebut jer ball terus dia laju ambik ball dia... selain tu dia minat kereta juga... :)

      Delete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa