Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

Comel tak?

Riena Haiqal | 11:39 am |
Assalamualaikum

Nampak tak gigi si budak comel ni? Dia dah ada 5 bilah gigi comel. 2 kat bawah 3 lagi kat atas.
Sapa nak minta gigit, datang dekat la dengan budak comel ni.. Ibu dan papa dia sering jadi mangsa gigi dia.

Sekarang dia dah pandai nak pilih² orang. Kalau dia tak berapa kenal atau rapat dengan orang tu, dia akan buat muka kerut beribu². Lepas tu cepatcepat dia pandang muka ibu dia, lepas tu mula la tu nak nangis.. <Berapa banyak lepas da..jangan dok melepas udahla> Terpaksa ibu dia cepatcepat lari setempat untuk ambil dia.
Ibu dia tak boleh nak jauh² dari dia sebab dia akan buatbuat nangis atau nangis betulbetul. Nak g dapur sekejap pun tak boleh tapi kalau bawa dia boleh. Jadi ibu dia terpaksa bekerja keras dengan sebelah tangan jer.. Sebelah lagi gendong budak comel ni. 
Kalau boleh duaplohpatjam dia nak duduk bawah ketiak ibu dia ni. 

Sekian.. 

26 comments:

  1. Replies
    1. ekin :: hehhehehe... thank you.. :)

      Delete
  2. eh dh nmpak gg..comel!! besnye tgk kelenah anak2kan..bila la sy dpt rezeki prgnant :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. puan.mila :: hikhikhik.. best sangat2.. Usaha tangga kejayaan.. teruskan berusaha k.. Saya doakan agar puan.mila akan mendapat rezeki bercahaya mata secepat yang mungkin... Amin Ya Rabbal Alamin

      Delete
  3. Hihi...comel sgt.mata bulats,geram jew..
    Dh bape bulan eik bdk gigi 5 nieh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mamaJong :: hihihihihi.. mata dia ikut ibu dia.. hikhikhik.. dah 11 bulan 3 mgu... (27.04 ni dah 12 bulan)..

      Delete
  4. ololol meh sini nak gigit dia.. comel sangattt!!! hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. eVa :: gigit jangan tak gigit.. hikhikhik...

      Delete
  5. comei comei... my son dah ada 6 gigi. 4 kat atas 2 kat bawah. nak menggigit je kejanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi :: alololo.. lebih satu jer dari anak saya... memang kuat menggigit eh mereka ni kan.. kalau tak sakit tak per ar.. ni boleh luka kalau dia gigit..

      Delete
  6. dah ada gigi yer...mak dia sila berhati-hati..hihhhi sbb dia dah nk test gigi..comel lah dio..

    ReplyDelete
    Replies
    1. izan mama mia :; hikhikhik.. sekarang terlebih nak berhati2 dah.. takut kalau jadi mangsa gigitan dia lagi.. nak duduk jer sekejap kat lantai, tiba2 dia akan datang dekat lepas tu mula la tu belakang kita dia nak gigit... :)

      Delete
  7. mata mulatttt...nape macam terkejut ni comel ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. PinKy MoMMa :: hikhikhik.. dia terkejut tiba2 ada lampu kat kamera.. :)

      Delete
  8. mmg comel giler dak tu. mata bolat cam riena. hehehe :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zie :: hihihihi.. bahagian mata jer dia ikut saya kan.. bolat cam bola..:)

      Delete
  9. hehehehe, comelnyer...pandai tangkap gambar tunjuk gg la pulak tu.... Mesti gigit tan nak lepas ne tau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zyash :: memang dia pintar sangat kalau bab gambar2 ni.. kadang2 bole senyum2 jer dia kena tangkap gambar...
      Kalau dia gigit kita, kalau tak luka tak sah... kadang2 sampai biru badan @ paha digigitnya.. bayangkan betapa kuatnya dia menggigit..:)

      Delete
  10. wahhh .. header baru .. ke nana yg ketinggalan ketapi .. hehe .. comei nya anak akak .. ni yg xsabar nak kawin n ada anak jugak neh .. haha .. *gediks*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nana :: hikhikhik.. Header tak la baru sangat.. :)
      cepat2 la kawen yer.. jadi group mommy2.. :)

      Delete
  11. amboi sampai teruk gitu sekali..tajam sungguh gigi dia..Nk sertai GA..mai laa

    ReplyDelete
  12. izan mama mia :: memang.. mungkin dia nak asah gigi dia di badan kami kot.. kadang2 dia pandai geram so tu sebab la dia nak gigit2.. :)

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Umi:: hikhikhik.. tulah nakal betul sampai kadang2 teringin nak geget.. :)

      Delete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa