Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

27.11.2011 - Sewaktu kitorang di LISC

Riena Haiqal | 2:30 pm |
Best best dan memang best masa kitorang pegi LISC pada hari Ahad yang lalu.. ramai giler orang kat sana.
Nasib baik la kitorang pegi tu sebab nak temankan Mr. Hubby keja (konon nyer)... padahal kitorang jalan2 gak kat sana... takder makna nye dia nak keja kalau dah kitorang di sana.. ngeeeeee... takderla, dia buat keja gak tapi sambil tu dia bawa kitorang jalan² gak cuci mata tengok pameran dan jualan² yang adooo kat sana... nanti kalau dia tak buat keja, kang panjang jer mulut bos dia macam ikan todak.. heheheheheh.. jangan marah...

**pssst :: ini bukan aku k.. almaklumla dia pun nak juga guna baju biru macam kitorang punya tema masa ni.. ngeeeeeeeeee
  
*****
Photo di atas ni masa Mr. Hubby bawa kitorang jalan² kat pameran & jualan kat sana sambil usha² barang yang nak dibeli... 
Mr. Hubby : Ibu, tengok² la dulu apa yang nak dibeli.. kalau ada yang  berkenan bagitau jer.. Papa belanja..
Riena : *wah, kalau macam ni banyak² la nak pilih (dalam hati jer)... errr, nantila... macam belum ada jer ni... kita tengok mainan utk Haiqal jer la dulu...

Masa ni dah rasa dah badan Haiqal sangat² panas dan dia asyik nak nangis jer...langsung dia tak der mood nak senyum or ketawa.. last² tidur juga walaupun bunyi bising di mini fun fair...

Ni adik aku yang tengah kelaparan... :))

Seyes korang, ni memang aku... ntah kenapa aku rela buat muka macam tu walhal aku dah tahu memang buruk wooo... 







Photo kat atas ni pulak "FACE PAINTING COMPETITION"... tu sebab la mereka² ni sanggup membiarkan orang lain menconteng kat muka dorang ni..tapi seyes memang terbaikla... semuanya kreatif pasal conteng menconteng muka ni... ngeeeeeeeeee

ni masa kitorang kat MINI FUN FAIR... Mr. Hubby tengah mencabut nombor bertuah.. Kita tengok siapa yang kena.. ~!!

Dengan tiba² dan tak disangka², Mr. Hubby dapat benda ni... Hahahahahah dengan bangganya aku ketawa.. 

Ni juga yang kitorang nak dapatkan dengan tamaknya.. 

Mr. Hubby tengah berunding² macamana nak dapatkan mainan tersebut...

Haiqal yang tengah takder mood nak senyum dan ketawa.. masa ni dia baru lepas nangis dan memang dah nampak dah bintik² merah kat muka dia.. tapi kitorang ingatkan kena gigit nyamuk or gara² kepanasan jer tu..

Kitorang tak main pun benda ni sebab macam takder makna jer nak main.. dapat minuman tin jer.. so tak layan la.. ngeeeeeee
Mr. Hubby dan member sekerja nya tengah berusaha untuk memenangi hadiah berupa basikal mainan (perhiasan jer pun)... 

Hahahaha.. akhirnya hampaaaa... tak dapat pun.

Seyes aku cakap, punyala main dok best cerita mereka walaupun baru jer 2 hari kenal.. (Mr. Hubby kontraktor elekrik untuk mereka² sepanjang berlangsungnya MINI FUN FAIR ni...




Hah, kat belakang tu tak dirancang pun abah aku ada kat situ gak (Lihat kaler baju dia)...


Tengok, kitorang semua keluarga biru...




Ni aku tak tahu nak cakap apa... masa Mr. Hubby dan member dia main benda ni, kitorang tengok ada sekejap menang sekejap kalah... Pertaruhan minuman tin untuk mendapatkan hadiah yang lebih bermakna.. last² tak der makna sebab masing² kalah... 

*** Kalau korang perasan ***
Aku, Haiqal dan Mr. Hubby memang plan nak pakai baju kaler biru masa tu... Alih² langsung tak dirancang,  dari adik aku, abah aku dengan member Mr. Hubby sekali pakai baju kaler biru.. 






No comments:

Post a Comment

جَزَاكُÙ…ُ اللهُØ®َÙŠْرًا ÙƒَØ«ِÙŠْرًا ÙˆَجَزَاكُÙ…ُ اللهُ اَØ­ْسَÙ†َ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa