Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Thursday

tak faham segelintir manusia..~!!!

Riena Haiqal | 11:25 am |
Assalamualaikum

Hari ini aku tau ar baru hari Khamis, tapi salah ker aku pakai baju kurung..Tak salah an, an, an?! Nampak gak sikit keayuan dan kewanitaan aku bila pakai baju kurung.. Aku dah berubah la korang.. percaya tak percaya tak?~! (Aku lagi tau ar korang nak muntah siap ada sisa² breakfast pagi tadi yang tak sempat dihadam..) tapi aku tetap gak nak puji diri sendiri... :-P

Takkan tiap² Jumaat jer boleh pakai baju kurung.. Kalau boleh hari² aku nak pakai baju kurung. Tak nak dah pakai baju terketat sana terketat sini.. InsyaAllah.. 
Ini tak, aku pakai baju kurung jer dah tanya aku macam aku ni tengah ngigau...
"hari ni hari apa ya?"
Aku selamber ar jawab 
"hari Khamis looo"
Dengan muka seposen dia tengok aku..Aku dah bangun tidur la kak.. tak ngigau dan aku belum lagi nak lupa hari... 




Thank you

1 comment:

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa