Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Monday

Wedding my Kazen :))

Riena Haiqal | 5:04 pm |
huh, syukur la semuanya berjalan dengan lancar semasa wedding my kazen pada hari ahad yang lalu (11.12.2011).. walaupun tukang make-up lambat sampai, tapi alhamdulillah semuanya dah selamat dan memang cantik la kazen aku.. berseri² wajah raja sehari di pelamin..
Psst :: aku tak leh simpan nama aku Riena sebab dari kecik memang dorang kenal aku dengan nama Dayang ok..Ini lah sedikit hadiah untuk kazenku yang tersayang.. 

Ni sebelum kitorang pegi rumah pengantin.. sempat lagi snap photo.. 

Ada gaya macho tak? huhuhuhuhu..Ni masa kitorang tengah tunggu pengantin keluar bersanding...

Haiqal dah mengamuk sebab dah ngantuk sangat dan cuaca yang agak panas... berpeluh² pulak dia..

Dah berkerut seribu dah dahi Haiqal sebab marah.. tapi apsal sebiji jer gaya Haiqal dengan nenek dia ar.. cer tengok, cer tengok...tengah pandang belakang yooo...
Time to sleep.. Mak aku nak sangat main dengan Haiqal dan last² dia landing kat mak aku walaupun sekejap..



Ni sesi snap photo bersama anak buah ku yang tersayang dan tersangat² nakal...comel sangat²..
Ni saat² pengantin lelaki dah sampai.. siap ada racing boy la kononnya.. heheheh.. 
Aku nak snap masa dia tengok kamera aku yang ala kadar ni, tapi laju jer dia jalan keliling payung tu.. alahai...


Memang aku tahu muka dorang tak berapa nak nampak tapi apa boleh buat... kamera hp aku ni tak boleh nak zoom lebih dekat sampai nampak kemancungan hidung kazen aku ni... hehehehe.. seyes aku kata, memang terserlah ala² hindustan kazen aku masa ni..terbaik la juru make-up ni.. Masa aku kawen pun aku order juru make-up ni.. memang seyes terbaik sangat²... 




Thank you


No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa