Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

Out to Clinic Suria :-)

Riena Haiqal | 11:21 am |
Assalamualaikum...

good morning all.. Today I want to share with you all, the time I brought haiqal to the clinic. .. I know I was late, but I still want to share with you all.
aku rasa macam nak cakap something kat diri aku sendiri.. "Ko pehal pulak tetiba nak speaking London ni Minah? " (siap dengan lagak tangan letak kat pinggang sambil goyangkan pinggang).. 

Ni saat-saat kitorang tengah tunggu giliran nak kena panggil masuk jumpa Doktor.. 
See... ramai gak orang masih menunggu... Tapi aku tak kisah.. aku tetap gak setia menunggu sebab klinik ni lah yang akan aku chop sebagai my favorite clinic sebab layanan dia yang mesra, doktor dia yang baik dan sentiasa murah dengan senyuman, most important adalah kos ubat²an nyer yang berpatutan... So sesuai sangat aku bawa Haiqal ke sini kalau setiap kali nak minta rawatan kesihatan... aku tak nak dah bawa ke klinik lain..

aku siap bawa buku klinik lagi sebab aku ingat doktor perlu tengok senarai² tu untuk pastikan yang ubat² yang bakal dia bagi tu takder ar kat dalam senarai yang berwarna PINK tu..(yang aku bulatkan tu).. sebab itu rujukan dari hospital yang mana Haiqal belum boleh diberi ubat² macam tu..

Asal jer nak snap photo Haiqal, ni lah jadinya... tak pandai nak duduk diam.. ada jer nak dibuatnya walaupun tak berapa nak sihat masa tu... Photo yang kedua tu dia tengah ketawa tapi tak terang pulak sebab macam aku cakap tadi tak reti nak duduk diam...aku suka sangat tengok dia ketawa.. tenang jer rasa hati... 

And now, Haiqal dah sihat sepenuhnya.. Syukur alhamdullilah.
 


Thank you


No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa