Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

komputer ku pandai buat hal :(

Riena Haiqal | 3:20 pm |

Huhuhu.. komputer aku buat hal la pulak dalam dua tiga hari ni sampaikan aku nak update blog aku pun tak boleh la.. dia asyik "HANG" jer.... pandai lak ilang² google chrome aku ni. Aku rasa macam nak buang jer komputer ni sampai aku puas aty.. lagipun bukan hak milik abadi aku.. company yang punya tapi rasanya macam tak berfaedah gak sebab kalau dah aku buang komputer ni, aku nak buat keja guna komputer sapa? ye tak?!! buat la hal ko komputer, yang penting keja aku tetap jalan..



** Mood aku :: Sedih ~!! **


Thank you

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa