Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

Salam Jumaat untuk warga2 blogger dan sama waktu dengannya...

Riena Haiqal | 11:40 am |
cute tak cute tak...errr, maksud aku cute tak baby aku? bukan aku erkk....sila muntah kalau korang perasan yang aku sememangnya nak tumpang kecomelan baby aku kat dalam ni...
Balik dari keja semalam aku tak der keja sangat nak buat so aku bawa la Haiqal pegi keliling halaman rumah mentua dan aku snap la beberapa photo dan aku kongsi sikit dengan korang walaupun korang tak berapa nak suka kot... 
Ntah apa la yang dipandang Haiqal tu sehinggakan aku jer seolah² excited nak bergamboooo..

Sekarang Haiqal dah semakin nakal dan lincah.. ada saja benda nak di sentuh, dikacau lantas dimasukkan kedalam mulut~!!! Perkara ni memang membuatkan aku takut nak letak benda² bersaiz kecil kat area² yang senang dia nak capai...


See.. see... kain sarung ibu pun nak dicapai sampai dapat..last² terjatuh dengan baby walker nye... nasib bek la dia nangis tak lama... Ibu pujuk n belai² terus diam.. tapi tak nak lepas sebab dah manja dah..
Ok la korang semua, harini rasanya aku halfday jer keja sebab nak bawa Haiqal g klinik lagi.. datang balik flu dan batuk dia.. asyik tak lena tidur malam jer,sian Haiqal... :(



Thank you


No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa