Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

Comel sangat.

Riena Haiqal | 10:57 am |

Assalamualaikum


Beginilah aktiviti anak-anak kita semasa dalam perut.

23 comments:

  1. comel sgt...cmni la kot y mila ase skrg..hehe

    ReplyDelete
  2. rindu nya pengalaman mengandung.

    ReplyDelete
  3. alahaiii riena... buat liya rs nak mengandung lagi je nie.. ^_~

    ReplyDelete
  4. Hahaha cutenyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ... seronok bila tengok baby menedang dlm perut dear ..bahgia rasanya dapat mengandung ... cute gambar ni dear ..

    tapi 2 3 hari ni ..baby umi jarang menendang ..rasa risau pulak umi dear ..

    ReplyDelete
  5. comel je aksinya.. dan2 terpikir baby dalam perut ni skrg tgh buat pe.. hihii

    ReplyDelete
  6. ahahaha bby pun nak buat aktiviti kan.. comel!!

    ReplyDelete
  7. ish..kalaulah dapat merasa sekali lagi semua itu..huuhhu

    ReplyDelete
  8. Done follow! Nanti rerajin singgah blog Mummy and follow back yea!

    ReplyDelete
  9. alahai bestnya macam ni..comey je.. bila la jijah nak merasa camni..huhuhu

    ReplyDelete
  10. chak! hai cayang ..gah buat apa tu .. umi singgah cni ..chak! harap dear serta keluarga chat2 selalu ..muahhh2

    ReplyDelete
  11. hehe... comel tul aksi baby dlm perut kan...

    ReplyDelete
  12. hehehe..tiba2 aku rasa geli pulak di perut, yunk!ekekekke...comel!

    ReplyDelete
  13. hehehe...zie dh lalui semua itu dh. kenangan yg terindah :D

    ReplyDelete
  14. salam riena..
    seronoknya tengok aksi baby ats tu... mbuatkn teringat masa prgnant dlu.. @__@...
    hohoho..teringin plak nak prgnant ni..heheee:)

    ReplyDelete
  15. singgah utk arini lak...
    lama xupdate :-)

    ReplyDelete
  16. alololo..comey bah...tp kenapala skg ni byk berita buang bayi..xkecian ka?? ish2..kak sha dtg sini klik nuff...xsbr nak jumpa kaka..n haiqal hheeh

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa