Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

Gelak laju-laju

Riena Haiqal | 2:27 pm |

Assalamualaikum

Aku tahu lah hari ni bukan hari rabu nak wordless wordless tapi aku tetap nak kongsi gambar ni. Jom gelak laju-laju yer.

Aku dah kebuntuan idea nak menulis tapi tiba-tiba aku nampak pulak gambar ni. Hahah ahkak tak henti nak gelak jeww.. 

Okbaibai..

26 comments:

  1. hahahaha.. i pun nak tumpang gelak jugak..

    ReplyDelete
  2. saya patut gelak dekat diri sendiri la kot.. sebabnya saya lambat pickup.. tak paham tgk gambar ni... hahhahhahhahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahha.. mula2 dia kata thank you to all my fans.. fan tu kan kipas.. hahahahah.. bila tgk gambar kedua betul2 dia berterima kasih dengan kipas.. hahahahahahahaha

      Delete
    2. ooooooo hahhahhahhahhahhahhahha.... ni yg nak gelak laju2 ni... lambat pickup sgt saya nih.... hehehhehhehe

      Delete
  3. haha...ada2 je idea cik riena ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel :: hahahahah.. gelak sopan jer ye.. (^_^)

      Delete
  4. ngekk la.. fans la sangat! hahaha

    ReplyDelete
  5. ye... azi tak gelak tapi tersenyum.. macam2...

    ReplyDelete
  6. Hahahaha.. Terbaik pic tu.. Hahahaha

    ReplyDelete
  7. Hahahaha nang lawak beno gambar ni dear ..tak sangka (^_^) .. selain ada fan ..sejuk pulak memandang peminat die ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahahahaha.. gelak laju-laju

      Delete
  8. LOL.............xmenahan aku tgk ne gmbr..byk betul FANS dia.

    ReplyDelete
  9. riena..da aku send alamat d FB ko. :)

    ReplyDelete
  10. dtg nak tumpang gelak.....hihihihhi

    ReplyDelete
  11. hahahaha..tu baru ayat straight forward kan :D

    ReplyDelete
  12. TQ to all my "fans"...hehehe...lawak betullah...

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa