Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

Aku.....

Riena Haiqal | 1:46 pm |

Assalamualaikum
 


Arghhh, pening, penat dan loya jer aku rasa akhir-akhir ni. Nak update blog aku ni pun aku tak larat sebab mula lah aku rasa nak pitam kalau berhadapan dengan komputer ni.

Apa-apapun aku tetap puasa macam biasa. 

Itu jer yang aku nak cerita.. Bye

23 comments:

  1. Adakah tanda2 nak mngandung hihihi tak pun angin sebab tak makan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah berminggu2 dah mengalaminya.. hehehehehe.. (^_^)

      Delete
  2. Yey, rezeki ramdhan kan?
    Congrats Riena

    ReplyDelete
  3. ada isi ker tu???? dapatlah haiqal adik nanti...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azi ;; hehehehehe.. InsyaAllah..

      Delete
    2. tahniah rina...rezeki ramadhan.. bestnya...

      Delete
  4. Wah best ya Haiqal dpt adik...tmpg gmbira jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheh.. InsyaAllah.. rezeki bulan ramadhan

      Delete
  5. Tahan-tahankan ya Riena...rezeki betul la bulan Ramadhan nie..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. (^_^).. selagi dapat tahan InsyaAllah dapat la tahan kan.. syukur Alhamdulillah dengan rezeki yang Allah berikan lebih2 lagi di bulan mulia ni..

      Delete
  6. Tahniah riena kalau dah sah ngandung lagi...tumpang gumbira laa...patut laa dh lama xdok en3 baru...jg diri yer...

    ReplyDelete
  7. Wow riena preggy yer!! Mama isha ucapkan tahniah yer... bestnye, mama isha je belom ade rezki lagi :(
    Apepun take extra care yer yunk !!

    ReplyDelete
  8. bile nk hapdet ni.. hikhikkk..
    mesti mood kemalasan skrg ni.. hee

    ReplyDelete
  9. sis pregnant yer? congrats sis :)

    ReplyDelete
  10. wasalam dear. psstt...preggy lg ea?
    lama tak BW ke blog riena ni...byk yg zie ketinggalan :(

    ReplyDelete
  11. semoga semua nyer baik2 ajer k...:)

    ReplyDelete
  12. lorrr siannya..muga cepat sembuh ya :)

    ReplyDelete
  13. hai..
    lama tak bw kat sini..
    :)
    nie nak jelajah abis2 selagi sempat..
    tak sihat ek..
    ?
    loya..preggy ke..?
    ?
    salah makan..? masuk angin..?
    take care dear..!

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa