Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

Motorcycle baru

Riena Haiqal | 9:09 am |

Assalamualaikum

Harini dah puasa yang ke 11. Selamat berpuasa buat semua muslimin dan muslimat.
Jom saksikan kerenah Haiqal bila dia dah ada motorcycle baru.





25 comments:

  1. seronoknye die dapat moto baru :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe.. tengok riak wajah la kan.. hehehehehe

      Delete
  2. wahh..jom haiqal race dgn isha tp isha naik vespa jek..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom cepat.. hehehehe.. vespa pun vespa la. mana tau lagi laju dari motor Haiqal...

      Delete
  3. Hahahah tgk tu punya gembira die ngn moto baru semua gambar dlm gelak besar...untuk tau haiqal ni tau ada mommy ngn dady yg sgt2 syg die.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kitorang memang sayang sangat2 kat budak comel ni... hehehehe.. tu sebab dia sangat2 manja dengan saya..... sangat2 manja..

      Delete
  4. kan main lagi gumbira dia nampak jelas dr gelak besarnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mama Mia : hahahah.. gelak mengada2 kan.. gumbira sakan dia dengan motor dia..

      Delete
  5. wahhh syiokk dia..unty nak tumpng leh tak,bwk cik qhayra gi jalan2??

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom.. silakan la.. beratur yer.. (^_^)

      Delete
  6. wah sonok la Haiqal dapat motor baru...uncle nak pinjam boleh tak??

    ReplyDelete
    Replies
    1. PM :: boleh2.. bawa Mifz sekali.. (^_^)

      Delete
  7. waaaaacomelnye moto dia.. bestnyeee :D

    ReplyDelete
  8. cantiknya motosikal haiqal...mesti haiqal seronok hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik Rose :: heheheh.. terserlah diwajah budak comel tu.. hehehehe

      Delete
  9. alalala..cutenya dia..jom bawa kaka nek pula hehe

    ReplyDelete
  10. nnti dtg labuan,haiqal kena bawa anty jalan2 naik motor tau!.hehehehehe

    ReplyDelete
  11. wahhh...syiokk betul dia taw dapat motor!Ketawa bukan main lagi aaa...hehhe..comel!

    ReplyDelete
  12. seronok betul haiqal dapat motor..tersengih-sengih dia :)

    ReplyDelete
  13. Bukan main excited lagi dapat motor. :-)

    ReplyDelete
  14. wah abang dapat motor.. remote control eh riena...

    ReplyDelete
  15. WAHHHHH...cantik giler bike haiqal. kelas ah

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa