Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

Video lagi

Riena Haiqal | 12:48 pm |

Assalamualaikum

Nah, aku letak video Haiqal lagi.. Aku pun baru perasan aku ada rakam rupanya.


video


Ini jer yang mampu aku update untuk hari ni sebab dalam bulan ni sibuk jer memanjang. Kapal offshore dah sampai kat perairan Labuan.

Sori salah letak video tadi..  sekarang dah betul dah. Aku p letak video orang nikah la.

8 comments:

  1. ngeee tnet tengah slow.. tak dapat tengok video :D

    ReplyDelete
  2. Tak dapat tengok jugak youtube problem kat umah nie..

    ReplyDelete
  3. comel hahahha..bestnya ada ank nak anak anak jugak sob sob sob

    ReplyDelete
  4. xnmpak haiqal pun.. btwn siapa yg nikah nikah ni riena?

    ReplyDelete
  5. Comelnya si kecik ni ..tengok citer kartoon ye? comel laaa .. mesh aunty kisss ..muahhhh2!!!

    ReplyDelete
  6. aloloo cumeinya dia..hehee pndy jew tgk karton..

    ReplyDelete
  7. tenet seloow cam sepot..xleh nak tgok gmbr...hukhuk

    ReplyDelete
  8. comey..cm nak cubit ja pp haiqal ni..hehe

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa