Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Thursday

KHAS UNTUKMU

Riena Haiqal | 4:41 pm |

Assalamualaikum

Lagu ni khas untuk korang. Cuba click SINI.
Untuk para suami yang romantik bila isteri marah tunjukkan lagu ni pada dia. Tapi taip nama dia dulu tau..


Salam Ramadhan.. (^_^)


P/S :: lepas taip nama seseorang tu (tapi pastikan ringkas dan pendek yer nama tu), kena tunggu lama sikit sampailah gambar seperti di bawah ni hilang.. Sabar lah yer tapi hasilnya memang lumayan.. (^_^)




30 comments:

  1. best :)

    http://kamiboolat.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. (^_^)
      saya bakal terjah blog awak..

      Delete
  2. sat nk g try yew...apa lah agaknya yew...huhuhu..tak keluar suara pon!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mama mia :: hehehehe. lepas taip nama tunggu jer.. memang lama sikit.. (^_^)

      Delete
  3. xdengar bunyi apa pun riena..

    btw salam ramadhan to....

    ReplyDelete
  4. ohhh dengar2 dah org putih ni nyanyi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ada sebut nama Azi tak? hehehehehe

      Delete
  5. BtW salam ramadhan...tak dapat dengar lagu tue...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alahai... lepas taip nama tu memang lama sikit.. so kena tunggu dan nanti dia akan nyanyi. (^_^)

      Delete
  6. utk para suami yer..hehe....good good! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheheheheh.. kalau kita bagi kat laki kita lain pulak kan.. sebab yang nyanyi ni lelaki.. heheheheeheh.. (^_^)

      Delete
  7. Hehe. Best je kan, kalau betul camtu.

    Riena,
    Selamat berpuasa ye.

    ReplyDelete
  8. Haaaaaaaaaaaa lagu apa tu? jap gi umi dengar (^_^)

    dalam kesempaatn ini umi nk ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak kepada dear seisi keluarga ..moga tahun ini kita mendapat keberkatan dan rahmat dari NYA .. Amin2 (^_^)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehehe.. lagu ni memang best.. feeling


      salam ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa juga buat Umi dan keluarga... Amin Ya rabbal Alamin..

      Delete
  9. menarik la kak..cute ja nama MR A kuar hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha :: hehehehehe.. terus feeling kan.. kalau nasib baik kan dia sebut nama tu.. macam kaka dia sbut nama RINA.. kalau Riena dia tidak mo.. (^_^)

      Delete
  10. Replies
    1. PM :: Selamat menjalani ibadah puasa juga yer.. (^_^)

      Delete
  11. wahhh...bestnya!menarik...terperasan pulak aku sendiri, Riena.haha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. menarik kan.. feeling habis bha.. hahahahahahaha. kalau bernasib baik kan dia sebut nama kita tu... nama ku RINA jak dia sebut.. kalau Riena dia nda reti mo sebut.. hahaha

      Delete
  12. Salam Ramadan & selamat berpuasa..

    ReplyDelete
  13. salam ramadhan n slmt pose..
    hit me back madam

    ReplyDelete
  14. hahahaaha.. mencube jgk.. nk ckp.. macih cz salu singgah n komen wpun sy jrg dtg sni.. hikhikk

    ReplyDelete
  15. salam ramadhan...apa menu hr ni??

    ReplyDelete
  16. nak try tp takde masa la pulak :(

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa