Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

Terjawab sudah |Metro

Riena Haiqal | 10:39 am |
Assalamualaikum


Sumber :: METRO & Berita Harian Online


Inilah dia gambar terkini bayi tersebut. 

NAMA BAYI NI ADIK FARISHA.
bayi mangsa didera oleh ibu kandungnya,untuk pengetahuan yang pandai letak pic baby coma TERLANTAR DI ATAS KATIL,itu fitnah smata2 
sebab selepas kejadian kami sekeluarga melawat bby ni sihat walafiat cuma baby ni trauma je takut dgn org.....dan yg penting saya org terdekat dengan org yg rakam video tersebut, kerana beliau sedang trauma dengan banyak sangat orang tak puas hati dgn org yg rakam, harap maklum
Sumber : Facebook


Mungkin ramai yang telah tersalah sangka terhadap wanita yang telah merakam kes Ibu dera bayi tersebut.  Terutama aku. Namun tujuannya hanyalah untuk menunjukkan bukti bagi diserahkan pada pihak berkuasa. 

‘Saya rakam untuk dedah’


Mari sama-sama kita dengarkan penjelasan beliau yang aku dapat dari Metro.



Di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk memohon maaf pada Kak Noor kerana telah tersalah sangka dengan tindakan Kak Noor. Rupanya niat akak tu sungguh baik dan sangat-sangat membantu. 

18 comments:

  1. Replies
    1. madammondoq :: sian sangat2 kat bayi tersebut... tapi syukur alhamdulillah kini bayi tersebut dah bahagia dan kembali ceria bersama keluarga angkat nya.. :)

      Delete
  2. Alhamdulillah baby tu oke..eca ada baca gk yg sebenarnya org yg merakam video ne kena seksa juga.tak dibenarkan membantu bayi tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ecad :: alhamdulillah.. sangat2 bersyukur kerana bayi tersebut kini tak lagi trauma dan kembali menjalani hidup yang bahagia bersama keluarga angkat dia.. semoga dia dilindungi Allah.. :)

      Delete
  3. huhu. baru nak publish entri pasal si perakam tu.. hehe.. suci niat dia. dah padam la perenggan kutuk dia semalam.. masya-Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. M Fizan :: kalau bukan kerna Kak Noor ntah apa yang akan jadi pada bayi tersebut.. syukur alhamdulillah bayi tu selamat.. :)

      Delete
  4. Ha, kan...kan...YM ckp suda...fitnah jak semua tuh.hehe.biasalh, ada yg sebarkn fitnh semata mata sbb maw ksi up diorang punya trafik.apadaaa...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. YM :: itula bha... sekali aku try search lagi sebab nda puas hati tentang gambar2 baby tu, sekali aku dapat juga penyelesaiannya.. syukur alhamdulillah bila tengok baby tu lega hati ku terus...

      Delete
  5. tukang rakam tu x cuba stopkan ke?ibu yg pukul anak dia tu ada mental problem x?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atiqah :: di dalam video tu kan dia ada bagitau, yang dia dah cuba stopkan tapi dia yang dipukul juga... kalau click pada metro dan berita harian tu pun dia ada bagitau yang dia dah cuba stopkan tindakan ibu kejam tu tapi dia pulak yang ditarik rambut...

      Delete
  6. uhuhu itulah.. termasok saya jugak minta maaf kat kak noor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eVa :: sian kat dia. sedangkan niat dia memang baik nak tolong bayi tu.. :)

      Delete
  7. comel babynye..kesiankan...

    ReplyDelete
  8. hopefully mak dia insaf selepas kejadian..jgn bertmbh dendam kt budak tu sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Faiz :: semoga dia insaf.. tapi saya harap pihak berkuasa takkan bagi bayi tu kat ibu dia. saya takut dia akan kerjakan bayi tersebut...

      Delete
  9. semoga Allah lindungi hidup kita semua dari perkara2 gini.. Amin Ya Allah.

    yg jd mangsa is baby tu.....kesian sgt....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin Ya rabbal alamin.. semoga kita dilindungi oleh Allah SWT...
      Sian sangat2 tengok penderitaan bayi tersebut.. tapi sekarang syukur alhamdulillah bayi tersebut dah bahagia dengan keluarga angkat dia.. semoga dia sentiasa dilindungi... :)

      Delete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa