Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Thursday

Adik Faris telah pergi buat selama2nya..

Riena Haiqal | 10:38 am |

Assalamualaikum

Innalillahiwainnailaihirojiun..
Baru sahaja saya share memohon bantuan dari semua orang yang prihatin.. Belum pun kering airmata saya mengenangkan keperitan yang dihadapi Adik Faris, kini airmata saya bergenang lagi bila mana terbaca baru sahaja Adik Faris pergi buat selama-lamanya. 
Allah lebih sayangkan Adik Faris. Tamatlah sudah penderitaan atas kesakitan yang dilalui oleh adik Faris selama 22 hari itu.  
Syurga tempatmu Adik Faris. 

Adik Faris telah pergi buat selama²nya.. Al-Fatihah
Semoga Adik Faris tenang disana... Amin

Allah lebih sayangkan Faris Nur Daniel. 

2 comments:

  1. ya ALLAH yunk....al-fatihah buat dia. sesungguhnya ALLAH SWT lebih menyayanginya

    ReplyDelete
  2. Al-fatihah.. memang sedih saya rasakan.. Baru jer saya share memohon bantuan dari mereka2 yang prihatin, lepas tu dengar berita dia dah pergi buat selama2nya.. belum pun kering airmata ni, lepas tu berlinang lagi.. sedih sangat2

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa