Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

Kali ni cerita pasal makanan pulak

Riena Haiqal | 4:42 pm |

Assalamualaikum

Selamat petang. Yay, 20 minit lagi waktu pulang rumah.. 
Tapi sebelum pulang, meh kita ramai² menjamu mata dengan makanan saya untuk petang ni... huahuahua.. 
Nampak tak, nampak tak? Ini adalah makanan kegemaran saya dari dulu sehingga kini. "Nasi Goreng Pataya - Ayam".. Sebenarnya saya tak pandai makan daging tu sebab la saya pilih ayam. 




Motif untuk gambar é ni pulak, memang takder motif cuma nak tengokkan korang bulu mata aku dah sama panjang dengan bulu kening... waahahahaha


Thank You For Reading


2 comments:

  1. wewiittt....ribbon brooch kta kembar. hehehehe. lawo taw. btw, nasib zie tak suka nasik pataya. kalau tidakk....hehe

    ReplyDelete
  2. hehehehe.. kembar siang.. hahahaha... bole la bgaya dengan brooch kembar kita ni.. hehehehe...
    owh Zie tak suka nasi pataya rupanya..tak la jadi telan liur kan.. hahahahahaha :)

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa