Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

Perut yang penuh dengan ragam..

Riena Haiqal | 3:35 pm |
Assalamualaikum

Selamat petang korang.... Dah minum petang ker? <sekali lagi tak yah jawab sangat la.. saja jer nak berbual kosong dengan blog sendiri>..
Memandangkan dari semalam punya semalam lagi saya dah mengalami kesakitan pada perut yang menyebabkan saya patplohlapanjam ulang alik ketandas, baru hari ini saya berani nak minum minuman yang ada rasa² ni.. contohnya milo ni ar.. Kalau semalam langsung saya tak berani nak pekena minuman yang ada rasa² ni, asyik air suam dan air panas jer yang saya berani nak sumbat ke dalam tekak saya ni. Kalau tak memang bertambah doplohempatjam lagi la saya keluar masuk tandas. 
Minyak pulak dah banyak dah saya sapu kat perut.. nasib baik la minyak masak dan minyak petrol tu tak leh nak sapu kat perut kalau tak dengan minyak tu sekali saya letak.. 
Akibatnya semalam saya makan sikit jer untuk alas perut yang tengah lapar. Tapi lepas tu apa lagi, lari² sebab tak sabar nak masuk tandas. sambil nyanyi lagu "kita berlari dan terus kan bernyanyi"..<ada masa ker lagi nak nyanyi>
Dan Alhamdulillah, hari ni dah beransur pulih perut yang meragam ni dan dah boleh dah nak isi makanan dan minuman yang sedap²... Ujian dari Allah harus diterima sebaik yang mungkin dan haruslah bersyukur. 



Thank You For Reading

6 comments:

  1. kenapa perut meragam?? Salah makan ker??

    ReplyDelete
  2. ZYASH :: rasanya macam tu la.. salah makan kot.. hehehehe.. biasalah kalau ada makanan jer, main makan jer tak tengok lagi makanan tu berkhasiat ker tak..

    ReplyDelete
  3. zie paling benci if skit perut nk dok asyik berdating dgn toilet bowl. sgttt tak suka taw. nk tido pun payah :(

    ReplyDelete
  4. Zie.. hahha.. itulah masalahnya bila dah sakit perut.. toilet tu dah jadi macam tempat persinggahan yang wajib..benci betul ar.. asyik memulas jer perut ni kalau tengah malam tak lena tidur.. pengalaman pahit juga tu

    ReplyDelete
  5. akakceret beret ke kakkkk ? maya tak suke klau kene cmniii ^^

    ReplyDelete
  6. Tak best betul kalau perut meragam kan,kadang tengah2 malam pun terjaga nak ke toilet ilskiskisk...

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa