Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Friday

flu.. please go away... :(

Riena Haiqal | 2:03 pm |
Assalamualaikum

Dari semalam lagi aku dah fed up giler dengan hidung aku... ntah berapa juta kali dah aku asyik sneezing jer dari semalam dan bersambung lagi pada hari ini.. macam dalam drama berepisod pulak dah sneezing aku ni.. ada jer cecair dari hidung aku ni nak menonjolkan dirinya yang tak berapa nak elok mata memandang.. flu, please go away...
Janganla pulak aku nak demam.. aku alah sangat dengan demam² ni sebab tak der semangat punya nak buat keja... mata asyik nak tertutup jer tu menandakan yang aku memang tak der semangat..

Thank You for Reading

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa