Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Thursday

Mood masih kelaut

Riena Haiqal | 4:53 pm |

Assalamualaikum

Mood masih tunggang langgang akibat dari kesedihan.. Airmata saya kalau ditadah menggunakan baldi dah penuh dah tadi.. Tisu dah penuh dah kat tong sampah.. Orang sekeliling dah hairan dah saya asyik lap mata..

Dan sekarang

**Google Search**

Mengakibatkan saya kini seperti hendak tunggangkan kepala saya ke bawah dan kaki saya ke atas gara² kepala saya dah berputar² seperti bola yang ditendang oleh pemain Malaysia semalam.. Huhu.. macamla saya tengok kan.. padahal masa perlawanan tu rasanya TV yang dah tengok kitorang dah.. 

Pening la pulak..


jom pulang rumah masing-masing...






Thank You For Reading

2 comments:

  1. zie lak arini mood ke laut secara tetiba :(

    ReplyDelete
  2. alahai, napa lak tu? mommy to be tak leh la sedih2 or moody.. nanti baby dalam perut tu sedih..

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa