Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

Blog mereka² ni lah yang saya suka kunjungi.. :)

Riena Haiqal | 4:57 pm |

Assalamualaikum

Kali ni biar saya bagitau kat korang semua yang mana saya suka sangat membaca blog² seperti di bawah ni.. Kadang² boleh buat saya gelak sendiri kat office ni. Tapi seyes memang terbaik dan semuanya cantik molek dan disukai ramai.. tak caya jom terjah dan tengok sendiri.. 


Cantik kan orang nya.. Sebijik macam Rozita Che Wan (RCW). Tapi yang ni versi pakai tudung ar. Saya suka kunjung blog dia sebab dia ni suka sangat buat lawak.. Kadang² tergelak besar saya bila dah baca entry kat blog dia ni..


Yang ni memang seyes lawa. Nilah dia bakal doktor kita.. 
Saya memang suka sangat kunjung blog dia walaupun dia jarang dah update entry kat blog dia.
Bila dia dah ada entry baru, laju-laju jer saya tekan mouse sampai komputer saya pening.. Angkara tak sabar nak baca.. wakakaka


Yang ni saya memang suka terjah blog dia sebab memang dia rajin nak share cerita dan kalau dia tak update dalam satu hari saya pulak yang runsing sambil tanya diri sendiri, Kemana pulak perginya Zie ni. wakakaka..


Yang ni memang peliks.. hehehe.. Tapi tetap best.. :)

Dan jangan heran, blog mereka ni simple tapi memang terbaikkkk.. Tak rugi bila dah sering kali baca entry dorang.
Mungkin kalau saya terjumpa dengan mereka² ni agak²nya lidah saya ni tak dapat nak digerakkan untuk berkata² kot, kelu la katanya.. 
Mungkin cuma dapat buat aksi lompat² katak lepas tu pengsan 5 minit, bangun balik lepas tu pengsan balik.. Oh tidak!!! Itu tanda minta lempang banyak kali.

Dan sebelum last, 
Mereka² ni lah sumber ilham saya dan idola saya. Dari mereka ni lah sebenarnya juga saya belajar cara nak pakai tudung @ shawl walaupun mereka tak tahu.. Terima kasih kat korang..

Selamat maju jaya kepada korang semua..
Sorry sebab entry ni ada gambar korang² kat atas.. Jangan saman saya yer.. Saya minta izin ni k.. :)
hahahahahaha


Thank You For Reading

5 comments:

  1. Twinz : wasalam. salam kenal dan selamat datang ke blog saya..

    ReplyDelete
  2. WHOAAAA YUNKKKK! Terkejutttt zie baca entry ni tgk² muka zie pun ada terpampang...alololo. terharu zie taw riena :)

    sebaris lak tu dlm list dorg yg famous. terus terasa famos mak noks. HAHAHAH> larikssss!

    ReplyDelete
  3. Zie :: hahahaha.. alololo.. memang femes apa Zie ni.. hehehehe.. BTW, thanx sebab telah menjadi idola kesayangan saya k ..

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh ramai ye idola utk you... eloklah tu.. yeap agreed, mereka sgt popular dan ada keistimewaan masing masing di dlm berblogging...heheheh

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa