Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

kekeringan melanda diri...

Riena Haiqal | 11:54 am |

Assalamualaikum

Saya dah boleh di ibarat cicak kering sebab saya semakin hari dah jadi semakin kurus.. 

Apsal ni? mana hilangnya lemak² saya yang selama ni menjadi kutukan Mr. Papa.. 
Nampak tak?! Akibat kekurusan melanda diri dan tubuh badan saya, cincin kahwin saya telah pun berpaling tadah dari jari manis saya ke jari "HANTU".. Kalau masih lagi letak kat jari manis, alamatnya ntah kemana la tercicirnya cincin tu nanti. 

Betul² menghairankan bila kekurusan melanda kerana saya tak pernah pun diet selama ni.. 

Saya boleh dikategorikan seperti gambar di atas. Kalau makan nasi, tak pernahnye nak sikit. Mesti tinggi macam gunung Everest, paling sikit pun tinggi macam gunung Kinabalu.. opss, yelah ada sedikit kekeliruan & penafian kat situ.. Mana pernah orang nak makan makanan setinggi gunung!? :p
Tinggi² gunung Kinabalu, tinggi lagi sayang sama kamu.. Ish, teringat pulak lagu ni yer...

Kadang² Mr. Papa kutuk sebab bini dia kuat makan tapi badan kurus macam papan.. Sampai hati dia samakan saya dengan papan. Yelah, Apa la cantiknya papan tu... Cuba la upgrade sikit kutukan tu..



Motif penceritaan, saya nak upgrade pulak badan saya menjadi seperti ini..




Thank You For Reading

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa