Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

Menambah tenaga dengan Power Root :)

Riena Haiqal | 9:44 am |

Assalamualaikum


Kalau dulu lepas habis pantang, selain berusaha untuk menguruskan perut ku yang boroi ini, aku mengamalkan minum minuman POWER ROOT Per’l Café (pink kaler)… Itupun disaran oleh Mr. Hubby sebab dia kata aku tak der tenaga. Huhuhuhuhu..

Itu jer la minuman harian ku tak kira siang atau malam. Memang aku suka perisa ni.. 
Tapi satu hari tu, Mr. Hubby suruh aku try Per’l Café warna purple pulak. Dah dia nak belikan, aku pun on jer la..

Aku ingat dia punya rasa sama saja. Dengan penuh semangat berkobar² didada, pergghh... ingat nak p sukan olimpik ker apa... malam tu aku pun bancuh ar perisa terbaru ni. Saat meminumnya pulak, hampir² aku semburkan balik minuman tu kat muka Mr. Hubby.. pahit gilerrrrrr rasa dia.. sekali aku baca balik kat kulit packet tu, NO SUGAR ADDED. Patut ar pahit. So sejak tu aku tak berapa nak minum lagi walaupun Mr. Hubby balik² tegur suruh minum. giler nak minum benda pahit tu...
tapi sejak 2 – 3 minggu kebelakangan ini, aku mula minum balik Per’l café tanpa gula tu gara² kekurangan tenaga, asyik ngantuk jer memanjang.. so aku terpaksa ar memaksa diri minum gak per’l café tu.
Nak dipendekkan cerita, aku nak kasi habis cepat² supaya Mr. Hubby boleh belikan aku per’l café tu lagi tapi aku akan pastikan dia beli yang kulitnya pink kaler NOT purple kaler.



Thank You For Reading

2 comments:

  1. Jom joint 1st GA petakbunga...
    Gambar adalah bebas.. (: Asalkan hak milik sendiri.. bukan google org lain punya.
    nk hantar gmbr adik yg pandai bergaya pn boleh.. abag hensem yg bergaya pn boleh.. ayah smart bergaya pn boleh.. makcik vouge yg bergaya pn boleh.. janji bergaya..:)

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa