Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

Perkara yang betul-betul memang saya tak berapa nak suka

Riena Haiqal | 4:16 pm |

Assalamualaikum


Nah, ni tanda saya dah fed up dengan sesetengah orang yang tak kenang jasa orang lain. Bukan lah saya nak mengungkit atau tak ikhlas. Cuma bila kita minta tolong, terus dia mendiamkan diri..

Masa sidia ni tengah susah, dia minta tolong dengan saya.. Sanggup pula sms saya minta tolong walaupun pertolongan tu tak seberapa. Dia kata nak bayar balik, saya diam jer tak kata ye dan tak kata tak.. Saya tolong dengan hati yang ikhlas walaupun saya tak gtau dengan Mr. Papa.. <Nampak tak saya tengah mencari nahas dengan Mr. Papa.. habis la kalau dia tahu. Memang terkeluar lah lombong² "emas" dari telinga saya kena bebel>

Sekarang bila saya ada sedikit kesusahan dan perlukan dia, tet tet tet.. sepi sunyi dan sama waktu dengannya. 

Dan lepas ni,


Mesti saya kena hentam la sebab kata tadi ikhlas nak tolong, tapi macam tak ikhlas jer pertolongan tu.. 

Yang penting saya cuma nak kata



What ever!!!! 


dan apa yang saya nak cakap lagi




saya dah tak percaya orang macam ni!!!



Thank You For Reading

2 comments:

  1. HAAA yunk....zie pun plg benci dgn org yg tak kenal jasa org. bukan bererti tak ikhlas...tp please la kan. reti² lah sikit mengenang jasa.

    huh...tetiba emo aku! :D

    ReplyDelete
  2. Zie : betul tu.. bukan kita tak ikhlas nak tolong.. ish susah la nak cakap kalau orang tak pandai nak kenang jasa kita ni..
    Ibu mengandung tak leh emo2 la.. heheheheheheh

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa