Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Saturday

Bila kesedihan melanda diri... :(

Riena Haiqal | 8:30 am |

Assalamualaikum


Kesedihan melanda diriku dipagi hari ini. Selama ni biarpun setelah ditinggalkan, aku mampu untuk kuatkan semangat untuk tidak bersedih. Namun pada pagi ini, semuanya hancur berkecai bila keluarga sendiri tidak mengerti bahawa anaknya tengah bersedih dan cuba untuk menghilangkan kesabaran yang ada dalam diriku yang semakin tipis hari demi hari.
Selama ni hanya pada-NYA aku meluahkan kesedihan ku agar aku diberi kekuatan untuk menempuh dugaan ini demi Baby Haiqal.. Ya luaran memang aku nampak happy, tersenyum tapi tidak siapa yang tahu apa yang ada dalam hatiku. Ya memang benar aku sedih.. Tapi Demi Tuhan, aku tidak pernah meminta simpati pada sesiapa malah aku kuatkan diriku untuk tersenyum selalu dan melupakan kesedihan itu. 

Aku mampu tersenyum setiap hari adalah kerana dia...


Thank You For Reading

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa