Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Tuesday

Aku dah rembat dah PIXY POWDER..

Riena Haiqal | 3:46 pm |

Assalamualaikum

Pagi tadi aku rela menggagahkan diri pergi ke bandar walaupun sebenarnya aku tak berapa nak jadi RELA. Nasib juga la mendung jer hari tu, kalau panas terik alamatnya CANCEL la perjalanan aku ke bandar.. Kang tak pasal² muka yang sedia gelap ni menjadi lebih gelap dan gerhana.. Alamatnya Mr. Hubby pun tak kenal aku kang.. Kes naya lagi tu.

So sesampainya aku di bandar, aku gagah la pergi ke lokasi kedai yang memang jual PIXY POWDER yang aku tengah cari selama ni.. Aku tahu kedai ni ada jual pun sebab SIL (Wife abg aku) yang tolong carikan. 

Masuk jer kat kedai tu, mata aku liar mencari dan akhirnya aku nampak juga. Wah, dia tersimpan elok dalam satu almari.. Sambil tersenyum dan tak banyak songeh lagi, aku terus ambil dan bayar kat cashier. 

Balik ke office dengan wajah riang sambil nyanyi² "kalau anda gembira tepuk tangan, kalau anda gembira tepuk tangan.. lalalala".. <sambung dan nyanyi dalam hati jer la yer>

Lepas ni kalau nak cari PIXY POWDER, aku takyah dah susah² sampai berpeluh² sebab aku dah tau dah kat ner nak cari... 
Tak lupa nak ucap thanx kat my SIL sebab sudi gak tolong ipar kau ni cari lokasi nyer.. 



Thank You for Reading

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa