Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Wednesday

FB vs Twitter.. madah berhelah

Riena Haiqal | 2:28 pm |

Assalamualaikum

Apa kabar korang semua? Fuh best gak cuti² ni kan.. lama gak rasanya tak mengupdate blog kesayangan ku ni.. almaklumla bukan lama bercuti sangat pun, connection internet aku yang tak berapa nak baik kat ofiz ni.. hanya mampu beristighfar jer la utk menghilangkan kemarahan pada kesengalan computer ofiz ni..
Akibat lama tak mengupdate blog dan akibat kemarahan yang membuak² pada computer sengal ni, aku dah tak berapa nak ada idea menaip kat blog ni.. kang aku yang sengal tak pasal²… naya aku…

Huh.. aku mengeluh lagi.. ntah kenapa akhir² ni when aku buka FB atau twitter, ada saja madah² berhelah, madah² terluka dan kesedaran dalam perhubungan.. Apsal ni? 
Tapi walaupun banyak kata² yang menyedihkan yang agak² serupa dengan apa yang aku lalui, aku tetap tabah dan takkan menangis sebab airmata tu takkan mampu menyelesaikan apa² masalah pun malah buat bengkak mata jer.. 
Aku kuat kerana si dia......


My son...


Thank You for Reading


4 comments:

  1. hye hye rina...eca dtg singgah sini....ur son cute :)

    ReplyDelete
  2. ecadwinkyasha :: hye gak kat awak.. hehehehehe... thanx sebab sudi gak singgah kat blog saya.. n thanx sebab puji my son.. heheh.. jap saya singgah k.. :)

    ReplyDelete
  3. zie more prefer FB. twiter confused nk guna..hehe. btw, ur son sgt comel :)

    ReplyDelete
  4. Zie, ye.. masa mula2 daftar twitter tu, Riena punya la semangat nak tau la cara nak btwitter ni kan.. last2 aduh, pening la.. tak tau macamana nak guna sebenarnya gak tu... hahahaha.. FB dah makin maju dan cantik dah sekarang ni..
    thanx utk pujian tu kat baby Haiqal.. heheh :)

    ReplyDelete

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa