Jom buat duit bersama churp churp

My dear Member.. Cool!!!

Monday

Penghuni comel kat blog

Riena Haiqal | 12:04 pm |



























Assalamualaikum

Suspen tak? Inilah padahnya bila blog dah sunyi sepi.. Kan dah ada hantu comel ni jadi penghuni tetap kat blog. 
Sila jangan takut lepas ni sebab dah ada hantu comel kat blog saya. 
Motif menggelar diri ‘SAYA’ dan bukan ‘AKU’ lagi…
Oleh kerana saya dah menjadi wanita lemah lembut gemalai (sila lempang dengan perlahan)..
Saya harus membiasakan diri untuk menggunakan kata ganti diri “SAYA” mulai saat ini… kan lebih sopan dan lemah lembut.. (ok, sekarang boleh la lempang secara bertalu²)..
"AKU, AKU" dah tak digunakan lagi selepas ni.. HARAP MAKLUM... 



Thank You For Reading

No comments:

Post a Comment

جَزَاكُمُ اللهُخَيْرًا كَثِيْرًا وَجَزَاكُمُ اللهُ اَحْسَنَ الْجَزَاء
(Jazakumullah Khairan Katsiran Wa Jazakumullah Ahsanal Jaza)
Semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan kebaikan yang banyak dan semoga Allah SWT akan membalas kalian dengan balasan yang terbaik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Affiliate!!

Mohd Qasha Haiqal

Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
♥ Copyright © 2012 reserved to RieNa_HaiQaL. Template Edited by sHaRiNa eLyaNa